تماس با ما 09036552500 رب زرشک نیم کیلویی خالص دست ساز دارویی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


رب زرشک ریحان چاشنی و کاربرد بسیار عالی در موارد زیر هست: انواع خورش های ترش مزه مزه دار کردن جوجه کباب تهیه آب زرشک استفاده روی بستنی تقویت کننده قلب رب زرشک ریحان دارای خواص زیر هست: تقویت کننده قلب و کبد برطرف کننده بیماریهای کبدی درمان بواسیر خونی برطرف کننده خون ریزی رب زرشک، آب زرشک غلیظ شده است و عصاره زرشک محسوب می شود. این رب در تهیه انواع سس و چاشنی غذا استفاده می شود و خواص بی شمار زرشک را دارا می باشد.

وجود اسیدهایی مانند اسید تارتاریک، اسید مالیک و همچنین پکتین در زرشک باعث ماندگاری طولانی مدت و استفاده از آن در تهیه سس و مارمالاد شده است. بدون شک، محصولات طبیعی و ارگانیک خواص زیادی دارند ولی محصولات فراوری شده دارای مواد نگهدارنده و افزاینده‌هایی هستند که می‌توانند برای سیستم گوارشی بدن مضر باشند.


تهیه رب زرشک، موارد استفاده و خواص آن آشنا خواهید شد. مواد لازم برای تهیه رب زرشک زرشک3 کیلوگرم آب5 لیوان نمک2 قاشق غذاخوری طرز تهیه رب زرشک، زرشک را تمیز بشویید و با آب به مدت 24 ساعت خیس کنید. پس از گذشت مدت زمان مذکور، زرشک را به همراه آب و نمک میکس کنید تا کاملا له شود. زرشک میکس شده را از صافی عبور داده و نیمی از آن را در یک قابلمه مسی ریخته و روی حرارت قرار دهید. وقتی به جوش آمد، بقیه آب زرشک را به آن اضافه کنید. حرارت را ملایم کرده و اجازه دهید آب زرشک به مدت 4-3 ساعت بجوشد و غلیظ شود. رب زرشک را پس از سرد شدن در شیشه ریخته و در یخچال نگهداری کنید.


آشنایی با موارد استفاده رب زرشک،

رب زرشک را می توان برای مزه دار کردن جوجه کباب مورد استفاده قرار داد.از این رب می‌توان در انواع خورش‌های ترش، به عنوان چاشنی استفاده کرد.افزودن یک قاشق چایخوری از رب زرشک به سس مرغ، باعث ایجاد طعم مطلوبی در سس خواهد شد.از افزودن یک قاشق از این رب به یک لیوان آب می توان آب زرشک تهیه کرد. آشنایی با خواص زرشک وجود آلکالوییدها در زرشک باعث شده که خاصیت آنتی بیوتیکی داشته و در درمان عفونت ها موثر واقع شود. به علت دارا بودن اسیدهای آلی باعث تغییر PH ادرار شده و در درمان بیماری‌های کلیوی و به خصوص سنگ کلیه سودمند است.محرک صفرا بوده و برای بهبود عملکرد کبد موثر است.به درمان عفونت های انگلی و مشکلات گوارشی کمک می‌کند.زرشک می‌تواند در کنترل قند خون موثر واقع شود.وجود فیتوکیمیکال‌ها در زرشک باعث شده در برابر بیماری‌های قلبی و عروقی، فشا رخون و کبد چرب، نقش پیشگیرانه داشته و منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن گردد.زرشک، حاوی اسید اسکوربیک یا ویتامین C بوده و می‌تواند در بهبود سرماخوردگی موثر واقع شود.رب زرشک برای درمان آفت دهان موثر است.



برچسب ها: خرید رب زرشک اصل , خرید رب زرشک اصل دست ساز , خرید رب زرشک خانگی , خرید رب زرشک دارویی , خرید رب زرشک نیم کیلویی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط