تماس با ما 09036552500 قنبلیله 100 گرمی سابیده هندی اصلی

مشخصات اصلی


قیمت: 74000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی




قنبیل

در اغلب کتب طب سنتى با نام «قنبیل» نام برده شده است. صاحب قرابادین کبیر معتقد است که معرب «کنبیلاى فارسى» است. گردى است قرمز که از گیاهى گرفته مى‌شود که گیاه آن را به فرانسوى Rottliere des teinturiers وKamala و به انگلیسى Kamala tree گویند.نام علمى آن Mallotus philippinensis Muell. Arg. مى‌باشد.گیاهی است از خانواده Euphorbiaceae، درختی است کوچک به بلند کمتر از ده متر. برگ آن کامل بیضی، خشن، بی کرک و به رنگ سبز می باشد. گل آن دو پایه است. میوه آن به شکل چهار و پنج وجه، کوچک به قطر حدود یک سانتیمتر و پوشیده از غبار قرمز رنگ است که تارهایش غده می باشند. این درخت در مناطق گرم عربستان، حبشه، هند، سیلان و استرالیا می روید.

درمان گیاهی سرماخوردگی

برگ و میوه آن را بجوشانید و آب آن را بنوشید. برای رفع سرماخوردگی نافع است، در مورد بچه که شب ها بستر خود را خیس میکنند مؤثر می باشد.

درمان گیاهی خونریزی

گرد قنبیل را بخورید. مسهل قوی و ضدانگل است؛ به خصوص در مورد انگل تیپ ورم و کرم کدو مخصوصاً نوع بوتری سفال، برای قطع خونریزی نافع میباشد، خاصیت ضد آبستنی دارد.

برخی خواص دیگر درخت قنبیل هندی

گیاه قنبیل شاید معروفترین و گسترده ترین درختی است که در تمام خطه از جنوب چین تا گینه جدید، استرالیا و هندوستان در طب سنتی مورد مصرف و شناخته شده است. در هند از گرد کاملا که از غده ها و تارهای روی میوه به دست می آید و ماده تلخی است به عنوان ضد کرم و مسهل قوی و برای قطع خونریزی استفاده می شود.

در چین از جوشانده برگ ها و میوه آن برای رفع سرماخوردگی استفاده می شود. در شبه جزیره مالایا از جوشانده برگ های آن برای جلوگیری از خیس کردن شبانه بستر به بچه ها داده می شود. از گرد کامالا که از غده ها و تارهایی که میوه را پوشانده به دست می آید، قرن ها است که به عنوان کرم کش استفاده می شود. به خصوص برای کشتن تیپ ورم موثر است.

عوارض :

مصرف بیش از حد مجاز آن ممکت است اسهال ایجاد کند



برچسب ها: قنبلیله , قنبیل , خرید قنبلیله , گیاه قنبیل , خرید گیاه اسکنبیل , خرید گیاه قنبلیله , خواص قنبلیله گیاه , خواص گیاه قنبیل , خرید اسکنبیل , خرید گیاه کمیاب قن ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط