مشخصات محصول

موارد مصرف: براي از بین بردن و خرد کردن انواع سنگ‌هاي كليه و مثانه و عفونت‌هاي سيستم ادراري، نارسائي عملكردي كليه توصيه مي‌گردد.

طريقه ی مصرف: هر ۶ ساعت نصف قاشق غذاخوری را در ۱/۵ لیوان آب به مدت ۲ دقیقه بجوشانید، صاف کرده، میل کنید.

نكات قابل توصيه: دوره درمان ۲۰ روز تا يك ماه است. براي كودكان ۸ تا ۱۵ سال، يك دوم دز و در اطفال زير ۸ سال يك چهارم دز توصيه مي‌شود. اگر مشكل، سنگ كليه است با سونوگرافي چك شود، اگر سنگ دفع نشد دارو تكرار شود. این دارو می تواند سنگ های تا اندازه ۹ـ ۸ ميليمتر را در صورتیکه از نوع شاخ گوزني نباشد دفع كند، منوط به اينكه همراه اين دارو جوشانده هندوانه ميل شود و هر ۸ ساعت ۵۰ طناب يا فعاليت مشابه انجام پذيرد. یک سير خار خاسك و يك عدد هندوانه متوسط را با يك ليتر آب مخلوط کرده و ۱۵ دقيقه جوشانده شود، عصاره آن را صاف کرده و به دفعات ميل نمایید. همچنین روزانه ۲ قاشق عسل مصرف گردد.
موارد منع مصرف: در انسداد مجاري ادراري منع مصرف دارد.

عوارض جانبي: عارضه جانبی خاصی ندارد، بلكه افزايش توان جنسي در آقايان، تصفيه

خون و اصلاح اختلالات کبدی و زيبايي پوست، تقويت عمومي بدن و رفع تحريكات پوستي،
از اثرات مشهود این دارو می باشد.

مواد موثره ترکیبی از خارخاسک خارشتری دم اسبی کاکل ذرت عروسک پشت پرده بلوبری خشک سیاهدانه و...


این فرآورده براحتی آنرا ذوب و بدون درد و التهاب برطرف می کند کاهش‌ حجم‌ ادار ناشی‌ از بی‌آبی‌ یا آب‌وهوای‌ گرم‌ و خشک‌ رژیم‌ غذایی‌ نامتناسب‌ (مصرف‌ بیش‌ از حد کلسیم‌) سابقه‌ خانوادگی‌ سنگ‌ کلیه‌ پرکاری‌ پاراتیرویی دربسترافتادن‌ طولانی سنگهای کلیوی در دستگاه جمع کننده ادرار در کلیه ها تشکیل می شوند. این سنگها هنگامیکه غلظت بعضی از مواد به قدری بالا می رود که قابلیت حل شدن خود را از دست می دهند ، به صورت بلورهای کوچک شروع به رسوب کردن در ادرار می کنند . سنگهای کلیوی انواع متعددی دارند ولی اکثر آنها از اگزالات کلسیم ایجاد می شوند .

شرايط نگهداري: در جاي خشك و خنك نگهداري شود.

وزن 250 گرمی برای 25 روز مصرف