تماس با ما 09036552500 خرید قارچ کامبوچا اصلی

مشخصات اصلی


قیمت: 69000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


راهنما جامع خرید قارچ کامبوجا

چند نکته مهم در خرید قارچ کامبوجا وجود دارد که توجه به آنها مهم است و می تواند به شما کمک کننده باشد که سعی می کنیم به مرور در مورد هریک از آنها توضیح دهیم : اولین و مهم ترین نکته این است که بزرگی و کوچکی قارچ کامبوجا ملاک کیفیت قارچ نیست . بعضی ها فکر می کنند هرچی قارچ کامبوجا بزرگتر و ضخیم تری خریداری کنند نوشیدنی کامبوجا با کیفیت تری میتوانند تهیه کنند درصورتیکه تجربه چندین و چند ساله ی ما میگه که چنین چیزی واقعیت نداره . نکته بعدی رنگ قارچ کامبوجاست : تیره یا روشن بودن قارچ کامبوچا دلیل بر خوب بودن یا بد بودن آن نیست اما معمولا قارچ هایی که شفاف ، تمیز و یک دست هستند بهتر رشد می کنند و تکثیر می شوند .

خرید قارچ کامبوجا و نحوه نگهداری


نحوه نگهداری قارچ کومبوچا بسیار مهمه و اگه اینکار اصولی انجام نشود باعث مردن تدریجی قارچ و باکتری های پروبیوتیک سودمند آن می شود . توصیه می کنیم در زمان خرید قارچ کامبوجا حتما شرایط نگهداری آن را مورد بررسی قرار دهید و خود نیز آن را رعایت کنید . بهترین دما برای تکثیر قارچ کامبوجا بین ۲۱ تا ۲۵ درجه و بهترین ظرف برای نگهداری آن ، ظرفی است که دهنه پهن و عمق کم داشته باشه . همچنین باید بدانید که قارچ کامبوجا به نور مستقیم خورشید حساس است و بهتره در جایی کم نور و نیمه تاریک نگهداری بشه .

نوع ظرف کامبوجا و دمای مناسب


اینکه چه زمانی میخواهید اقدام به تهیه چای کامبوچا کنید ، در نحوه نگهداری و شرایطی که باید برای قارچ کامبوچا فراهم کنید تاثیر زیادی دارد . اگر بلافاصله بعد از خرید قارچ کامبوجا قصد داشته باشید نوشیدنی کامبوجا خانگی تهیه کنید ، باید آن را در مایع کامبوچا و در ظرفی شیشه ای که دهانه آن با پارچه ای تمیز پوشیده شده و در محیطی کم نور با دمایی در حدود ۲۲ تا ۲۶ درجه قرار دهید و تا جای امکان از تکان دادن ظرف کامبوجا خودداری کنید تا قارچ کامبوجا فعال و زنده باشد و امکان تکثیر داشته باشد .

اگر هم قصد دارید بعد از مدتی نوشیدنی کامبوجا درست کنید و فعلا فقط تصمیم به خرید قارچ کامبوجا و نگهداری از آن دارید تا دانش و تجربه کافی در مورد طرز تهیه کامبوجا رو بدست بیاورید بهتره قارچ کامبوجا رو در یخچال و درون مایه مخصوص کامبوچا نگه دارید . به این دلیل می گوییم بهتر است قارچ کامبوجا در یخچال نگهداری شود چون پایین آوردن دما باعث کاهش فعالیت و تخمیر کمتر قارچ کامبوجا می شود، به این ترتیب می توانید تا سه چهار ماه از قارچ کامبوجا به راحتی نگهداری کنید و در زمان مناسب از آن برای تهیه شربت کامبوجا استفاده کنید .


دیگر خواص کامبوجا

کمک به بهبود آسم: مصرف روزانه ی کامبوجا برای مبتلایان به آسم مفید بوده زیرا این نوشیدنی سرشار از تئوفیلین است که باعث باز شدن نایژه ها می شود . درمان ناراحتی مفاصل:این نوشیدنی اعجاب انگیز هم چنین باعث بهبود التهاب مفاصل و درد روماتیسم و نقرس می شود. همچنین کامبوجا باعث افزایش قدرت ایمنی بدن می شود و به نوعی یک آنتی بیوتیک طبیعی بشمار می آید که از بدن ما درمقابل خیلی از بیماری ها مانند سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند . اگر قصد خرید قارچ کامبوجا در تهران یا هر شهرستان دیگری را دارید و نمی دانید از کجا باید این نوشیدنی ارزشمند و سالم را تهیه کنید به ادامه این مطلب توجه کنید .

خرید کامبوجا یا تولید در خانه ؟!


کامبوجا خاصیت جالبی داره و اونم اینه که اگه تحت شرایط محیطی خوبی قرار بگیره به سرعت تکثیر میشه و تنها قارچ هایی این امکان رو پیدا می کنند که بزرگتر و قوی تر از بقیه باشن . البته بدلیل حساس بودن قارچ کامبوجا به محیط غیر بهداشتی ممکن است خیلی سریع قارچ ها آلوده بشن و بمیرن و دیگه تکثیر نشن . استفاده از قارچ های والد مناسب بسیار در پرورش قارچ کامبوجا تاثیرگذاره و خرید قارچ کامبوجا از افراد غیر متخصص و ناشناس اصلا توصیه نمیشه .

اگر نوشیدنی کامبوجا بطور طبیعی و شرایط مناسب تولید شده باشه نباید کپک بزنه و طعم تندی داشته باشه . تیره یا پر رنگ بودن چای کامبوجا به خوب بودن یا نبودن آن مربوط نمیشه و بیشتر به غلظت چای مورد استفاده در آن ارتباط داره . همچنین اگر تجربه کافی در تولید نوشیدنی کامبوجا ندارید و با طرز تهیه کامبوجا آشنایی کامل ندارید بهتره که ریسک نکنید و بجای پرورش قارچ کامبوجا در منزل از فروشگاه های معتبر سطح شهر ، اقدام به خرید کامبوجا نمایید .

اندازه یک کف دست درجه یک همراه با کمی شربت جهت اینکه خراب نشود ارسال میشود ارسال پستی

جهت خرید قارچ کامبوجا در

تهران و سایر شهرستان ها با شماره 09036552500 تماس بگیرید



برچسب ها: خرید کامبوچا , خرید کامبوچای اصلی , خرید قارچ کامبوچا دستی , خرید قارچ کامبوچا چای ترش , کامبوچا جای ترش , کامبوچادست ساز چای , کامبوچا , کامبوجا خالص ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط