تماس با ما 09036552500 دارچین سیلانی 100 گرمی سیگاری درجه یک عطر فوق العاده

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دارچین سیلان چیست؟

دارچین ادویه‌ای بسیار محبوب است که علاوه بر خوشمزه کردن غذا، مزایای بسیار زیادی بر سلامتی انسان نیز دارد. در واقع اگر از دارچین و عطر دلنشین آن برای پخت و پز استفاده می‌کنید، بهتر است از دارچین کاسیا (یا دارچین گل سرخ) استفاده شود که عطر زیادی دارد اما مصرف زیاد این دارچین کاسیا ضرر زیادی برای سلامتی خواهد داشت. پس اگر بطور مداوم از دارچین استفاده می‌کنید و یا جهت مصارف دارویی می‌خواهید از دارچین بهره ببرید، بهتر است از دارچین سیلان استفاده کنید که اغلب در نسخه‌ی پزشکان برای درمان دیابت، ناباروری و ... دیده می‌شود. نمونه‌ای از دارچین سیلان را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. دارچین سیلان دارای طعم ملایم‌تر و شیرین‌تری نسبت به بقیه‌ی انواع دارچین دارد، عطر کمتری داشته و رنگ آن روشن‌تر است.

دارچین سیلانتصویر دارچین سیلان که توسط فروشگاه ما عرضه می‌شود.

دارچین ادویه‌ای است که از پوست داخلی درخت کوچک و همیشه سبز به نام سینامون (Cinnamon) که بوی مطبوعی دارد گرفته می‌شود. دارچین یک آنتی‌بیوتیک طبیعی است و برای درمان سردرد مفید است، به کاهش التهاب کمک می‌کند و یکی از طعم‌دهنده‌های طبیعی چای ایرانی است و ترکیب این دو برای رفع خستگی بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

برای به دست آوردن دارچین، پوست درونی درختان دارچین که نرم هستند، باید کنده شود. سپس، پوست‌های تهیه شده خشک می‌شوند که موجب لوله‌ای شکل شدن پوست و شکل‌گیری چوب‌های دارچین می‌شود که در ادامه در مورد تولید دارچین سیلان بیشتر توضیح داده خواهد شد.

خرید دارچین سیلاندرخت دارچین سیلان در کشور هندوستان (چوب‌های این درخت را می‌تراشند)

انواع دارچین موجود در بازار

بطور کلی دو نوع دارچین در بازار موجود است: دارچین سیلان (هندی) و دارچین کاسیا (چینی). دارچین سیلان دارای طعم ملایم‌تر و شیرین‌تری نسبت به دارچین کاسیا است، عطر کمتری دارد و رنگ آن روشن‌تر می‌باشد. دارچین چینی که به آن دارچین کاسیا هم می‌گویند، رنگ قهوه ای مایل به قرمز تیره دارد (به همین دلیل به آن دارچین گل سرخی هم گفته می‌شود)، عطر و بوی بیشتری داشته و کمی مزه تلخ دارد.



برچسب ها: خرید دارچین سلانی , خواص دارچین سلانی , خرید دارجین سیلانی , دارچین اصل سیلانی , خرید دارچین لوله ای اصل , خرید دارچین سیگاری , خرید دارچین اصل سیلانی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط