تماس با ما 09036552500 پودر اسانس کره معطر صد گرمی خارجی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پودر کره چیست؟

پودر کره ( Butter Flavor Powder ) اسانسی بسیار خوشبو و خوش طعم از کره است که به صورت پودر تهیه شده و محلول در آب و روغن است و می تواند جایگزین بسیار خوشبویی برای کره باشد.

این پودر که به مراتب خوشبو تر از کره است می تواند بهترین جایگزین برای کره یا مارگارین از لحاظ قیمت و سلامتی باشد.

پودر کره آقای زعفران که در برابر حرارت مقاوم است پودری است که به کره اضافه می کنند تا آن عطر و طعم بی نظیر به دست آید.

لبنیات در زندگی جایگاه ویژه ای دارد و به سلامت بدن و استخوان ها کمک بسیاری می کند کره جزو لبنیات بوده و محصولی به نام پودر کره بسیار خوش بو و خوش عطر است بدست می آید.

این پودر برای افرادی که به لبنیات و کره حساسیت دارند بسیار مناسب می باشد.

طعم و عطری که این پودر به غذا می دهد بی نظیر است و در کنار این خوشبویی و دلچسبی شما توانسته اید از کره و روغن کمی برای تهیه غذا استفاده کنید.

همچنین این پودر را به کره های صنعتی نیز اضافه می کنند تا عطر و بوی خوبی پیدا کند و اگر بوی کره های محلی را استشمام کرده باشید متوجه عطر بیشتر کره های صنعتی خواهید شد.

در حقیقت کره با این افزودن این پودر است که خوشبو و مطبوع می شود. اگر تا به حال موفق به بوییدن کره محلی و حیوانی شده باشید متوجه خواهید شد که بوی کره های صنعتی را نمیدهند زیرا از این پودر بی بهره هستند.

پودر کره آقای زعفران چنان عطر و طعمی به غذای شما اضافه می کند که دیگر آشپزی بدون آن غیر ممکن می شود و هیچ غذایی بدون آن کامل نمی شود.

آشپزی با این پودر، جلوه دیگری به غذاهای شما می بخشد و میهمانان شما همیشه با لبخندی از رضایت و تعجب در جستجوی راز آشپزخانه شما هستند.

ضمن اینکه شما با مصرف مقدار بسیار کمی از روغن یا کره به آن طعم رویایی رسیده اید.

کره پودر شده درواقع از خشک کردن خامه کره ای شیرین یا sweat cream butter تهیه میشه. که در ازای هر 100 گرم، 30 گرم کره پودر شده درست میشه.

که در واقع این عمل بسیار هزینه بره پس به جای آن از اسانس یا همان پودر کره استفاده می کنند.

درواقع این اسانس یک جایگزین عالی برای افرادی هست که عاشق عطر و طعم کره هستند اما به دلیل چربی خون یا حساسیت به لبنیات نمیتونن از آن استفاده کنند.

پودر کره از چه موادی تهیه می شود(طرز تهیه پودر کره؟)

پودر کره از کره واقعی تهیه می شود.برخلاف تصور عموم که فکر میکنند از کره خشک شده به دست می اید.از انجایی که یک پنجم کره را اب تشکیل داده است. ابتدا باید اب خشک گردد و سپس به ان شیر خشک اضافه شود تا به صورت پودری تبدیل شود.

پودر کره در چه غذا هایی استفاده میشه؟

پودر کره را کجا استفاده کن؟

موارد استفاده از پودر کره چیست؟

آیا از پودر کره میتوان در شیرینی پزی استفاده کرد؟



برچسب ها: خرید ادویه کره , خرید پودر کره , خرید اسانس پودری کره , خرید اسانس کره اصل , خرید پودر کره ایرانی , خرید پودر کره فرانسئی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط