تماس با ما 09036552500 قرص گیاهی همولاکس 90 عددی

مشخصات اصلی


قیمت: 99000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


قرص همولاکس: پاکسازی کبد و سم زدایی، رفع خستگی و مشکلات پوستی
کلیدواژه های این مطلب: پاکسازی کبد ، سم زدایی بدن ، سم زدایی کبد ، سم زدایی بدن طب سنتی ، پاکسازی کبد چرب ، همولاکس، همولاکس و لاغری ، همولاکس کبد چرب ، قرص همولاکس سینا ، خرید داروی همولاکس ، مضرات قرص همولاکس

پاکسازی کبد : چرا و چگونه؟ با همولاکس
به جرات می‌توان کبد را مهمترین عضو بدن به شمار آورد که عملکرد آن برای حفظ زندگی با کیفیت بالا ضروری است.

کبد مسئول فیلتر کردن سموم خون است و همچنین نقش مهمی در تلفیق کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها دارد.

گاه بر اثر داشتن عادات غذایی ناسالم مثل مصرف خوراکی‌هایی با مواد نگهدارنده یا فست فود ها، ناخواسته به این عضو حساس آسیب می‌زنیم و اجازه نمی‌دهیم بتواند کار خود را به طور صحیح در بدن انجام دهد.

زمانی که کبد نتواند سموم را از بدن دفع کند، بیماری‌ها به سراغ انسان می‌آیند و پاکسازی کبد ضروری است.

تغییر رنگ ادرار، تورم شکم، بروز مشکلات پوستی، ریفلاکس معده، خستگی فیزیکی و ذهنی، زردی و کم‌ اشتهایی می‌توانند از علائم و نشانه‌های تجمع سموم در کبد باشند.

مسلم است که با دفع این سموم و پاکسازی کبد می‌توان بسیاری از این مشکلات را برطرف کرد.

علاوه بر گیاهان و خوراکی‌های طبیعی که وجود دارد؛ مصرف برخی از داروهای پاکسازی‌ کننده هم می‌تواند در رسیدن به یک کبد سالم و خالی از سموم، موثر باشد.

قرص همولاکس یک داروی صددرصد گیاهی است که توسط شرکت داروسازی گیاهی سینافرآور تولید شده و به منظور سم زدایی کبد و پاکسازی کبد از سموم و مواد تجمع یافته در آن مصرف می شود.

همولاکس چیست؟
همو لاکس فرآورده‌ای کاملا طبیعی که ترکیبی از گیاهان هلیله سیاه، هلیله زرد، بلیله و آمله است. این فرآورده دارویی، مفید در پاکسازی عمومی بدن، سم زدایی کبد و رفع خستگی های مزمن می‌باشد.
همولاکس از چه گیاهانی فرآوری شده است؟
هلیله سیاه، هلیله زرد، بلیله و آمله از گیاهان دارویی استفاده شده در همو لاکس می باشند.

مواد موثره همولاکس چه مواردی است؟
ترچبولین، ترفلاوین A، پونیکالاگین، چبولیک اسید، چبولینیک اسید، گالیک اسید

مکانیسم اثربخشی همولاکس چگونه است؟
تجمع مواد زائد و سموم درکبد و بافتها باعث ایجاد خستگی می‌شود . هلیله‌ها در طب سنتی جهت دفع اخلاط ناسالم، دفع سموم و پاکسازی بدن بسیار توصیه شده‌اند.

هلیله‌ ها مواد زائد جمع شده در بافتها را به سمت روده‌ها هدایت کرده، باعث دفع موثر آنها می‌شوند و در نهایت احساس سرزندگی را ایجاد می‌کند.

مواد موثره موجود در گیاهان مورد استفاده در این دارو با اثر بخشی بالا بر دیواره روده و افزایش جذب آب باعث می‌شود دفع به راحتی انجام بگیرد.

پاک کننده معده بوده، به تقویت و پاکسازی دستگاه گوارشی کمک کرده و به همین دلیل در درمان همورئید نیز بسیار نافع است.


همو لاکس فرآورده‌ای کاملا طبیعی که ترکیبی از گیاهان هلیله سیاه، هلیله زرد، بلیله و آمله است. این فرآورده دارویی، مفید در پاکسازی عمومی بدن، سم زدایی کبد و رفع خستگی های مزمن می‌باشد.




برچسب ها: خرید قرص گیاهی همولاکس , خواص قرص گیاهی همولاکس , همولاکس و لاغری , قرص همولاکس سینافراور , خرید قرص گیاهی سینافراور , خرید قرص لاغری صددرصد گیاهی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط