تماس با ما 09036552500 شربت گیاهی مجوز دار مالعسل نیاک تقویت ریه و ایمنی و دفع بلغم

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


شربت ماءالعسل مرکب نیاک

شربت ماءالعسل مرکب حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی مانند عسل، دارچین، زعفران، خولنجان و … می‌باشد و کاربرد زیادی در استفاده مکمل غذایی و فرآورده درمانی دارد. کاربرد های دیگر این شربت همچون تحریک اشتها، رفع مشکلات گوارشی و تنفسی و تقویت قوای جنسی است. این شربت گیاهی اثرات سودمندی در رفع مشکلات تنفسی و آسم به ویژه در کودکان در یک مطالعه بالینی در بیمارستان مفید تهران انجام گرفته و به اثبات رسیده است.

اجزاء و ترکیبات شربت ماءالعسل مرکب نیاک:

  • دارچین
  • زعفران
  • خولنجان
  • زنجبیل
  • هل
  • مصطکی
  • عسل

موارد مصرف شربت ماءالعسل مرکب نیاک:

موارد مصرف شربت ماءالعسل مرکب شامل سرفه و آسم، ضعف سیستم ایمنی، تقویت معده و دستگاه گوارش، بیماری‌های بلغمی، ضعف هاضمه، ضعف جنسی است.

مکانیسم اثرگذاری دارو از دید طب سنتی:

خولنجان گیاهی از خانواده زنجبیل است و حاوی ترکیبات جینجرول و فلاونوییدی به نام کالانگین می‌باشد که باعث خاصیت اشتهاآوری و رفع مشکلات گوارشی در فرد می‌گردد. زنجبیل دارای ماده موثره جینجرول است و باعث افزایش اشتها، جلوگیری از تهوع و تحریک سیستم ایمنی می‌شود. زعفران حاوی مواد موثره کروسین، سافرانال و کاروتن‌ها است و در مطالعاتی که در مقایسه با داروهای معمول ضد افسردگی مانند ایمی پرامین و فلوکستین انجام گرفته، خاصیت ضد افسردگی مناسبی از خود نشان داده است بدون آنکه عوارضی مانند عوارض این داروها را از خود بروز دهد. هل حاوی سینئول، لینالیل استات و اسیدهای چرب است و می‌تواند برای درمان مشکلات گوارشی مفید باشد.همچنین این گیاه از نظر طب سنتی اثرات ضد میکروبی دارد و در سرماخوردگی و رفع سرفه سودمند است.



برچسب ها: شربت مالعسل , خرید شربت مالعسل نیاک , خرید شربت مالعسل نیاک خوراکی , شربت اب عسل نیاک , شربت ضد سرفه نیاک , شربت گیاهی مالعسل ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط