تماس با ما 09036552500 گیاه کمیاب اسپرک برای رنگ مو 60 گرمی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


Image result for ‫اسپرک‬‎

معنی اسپرک در لغت نامه دهخدا

اسپرک. [ اِ پ َ رَ ] (اِ) به هندی اسم اکلیل الملک است. (تحفه ٔ حکیم مؤمن ). گیاهی است زرد که بدان جامه رنگ کنند و بعربی زریر گویند. (رشیدی ) (سروری ) (غیاث ) (برهان ). رنگی است که رنگریزان جامه ٔ سبز بدان رزند. (مؤید الفضلاء). وَرس ، و آن گیاهی شبیه سمسم است. منبت آن بلاد یمن است و بس میکارند آنرا و تا بیست سال باقی باشد. (منتهی الارب ). در کرمان از این گیاه برای قالی رنگ گیرند. قندید. قُرّاص. (منتهی الارب ).حُص ّ. پشتراغ. پشترغ. بشترغ. شبرق. پشترک. اسپرک خشک. ضریع. زریر. (تحفه ٔ حکیم مؤمن ) (فهرست مخزن الادویه ). نباتی است رنگی که ساقه و برگ و گل آن استعمال میشود و این گیاه در خراسان فراوان است :
ناز و نعم پرورده را از من بگو کاین راه را

اشکی بباید چون بقم رخساره ای چون اسپرک.



Reseda
اسپرک رنگ موی گیاهی طلایی و بور است

نسخه1: 4 قاشق غذاخوری از گیاه اسپرک را در 3 لیوان آب بجوشانید و پس ازصاف کردن و سرد شدن آن را روی موهای خود ماساژ دهید. با ماساژ این عصاره به مدت 2 هفته روی موهایتان به مرور موها به رنگ زرد و پس از آن به رنگ بور درمی‌آیند.

نسخه2: با ترکیب مساوی گیاه اسپرک، دانه‌های سماق و پوست پیاز می‌توانید به ترکیبی صورتی‌رنگ دست پیدا کنید. برای رنگ کردن موهایتان کافی است این ترکیب را صاف کنید و از تفاله آن برای ماسک کردن و از آب آن برای شست‌وشوی موهایتان استفاده کنید.

نسخه 3: ماساژ ساقه مو با جوشانده به دست آمده از گیاه اسپرک و چغندر موجب به دست آمدن رنگی قرمز بر موها می‌شود که می‌تواند جایگزین مناسبی برای رنگ‌های فانتزی آلبالویی و قرمز باشد.

نکته‌ای که پیش از رنگ کردن موها با گیاهان طبیعی باید به آن دقت کرد، این است که همیشه قبل از رنگ کردن کل موها با گیاه دارویی مورد نظر بهتر است آن گیاه دارویی را روی بخش کوچکی از موهایتان امتحان کنید. برای این منظور کافی است کمی از موهای سرتان را بچینید و روی آن رنگ مورد نظر را امتحان کنید. در این حالت اگر از رنگ به دست آمده احساس رضایت داشتید آن را روی موهایتان بگذارید.


60 گرمی



برچسب ها: اسپرک , اسپرک گیاه , گیاه اسپرک , خرید گیاه اسپرک , فروش گیاه اسپرک , اسپرک عطاری , عطاری , عطاری بزرگ , خرید رنگ موی گیاهی اسپرک اصلی , خرید گیاه کمیاب اسپرک ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط