تماس با ما 09036552500 کپسول لاغرکننده هزال اصلی 60 عددی

مشخصات اصلی


قیمت: 185000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



💊☘️کپسول #لاغری هزال

ترکیب کاملا گیاهی سداب-زیره سیاه-مرزنجوش-اوشق-رازیانه و...




۶۰ تایی

درباره قرص هزال:

قرص هزال (Hazal) برای افرادی که اضافه وزن دارند، افرادی که چربی خون آنها بالاست، افرادی که کبد چرب دارند، افرادی که اشتهای زیادی دارند و تمامی افرادی که مایلند بدون آسیب و با حفظ سلامتی، وزن خود را کاهش دهند مناسب است اما باید توجه داشت که یک رژیم سالم با کاهش مصرف (نه قطع مصرف) مصحولات نشاسته‌ای، شیرینی‌ها و چربی‌ها امری لازم در رسیدن به وزن ایده‌آل شما می‌باشد. همچنین توجه داشته باشید که در کنار رژیم غذایی ۳۰ دقیقه ورزش روزانه اثر بخشی دارو را افزایش می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت مصرف دارو برای لاغری سریع به تنهایی ممکن است شما را به نتیجه دلخواه نرساند.

قرص هزال (Hazal) یک داروی گیاهی است که برای افراد با اضافه وزن بالا می‌تواند در کنار یک رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش روزانه به کاهش وزن و لاغری آن‌ها کمک کند.

هر بسته هزال دارای ۶۰ عدد قرص و هر قرص ۶۵۰ میلی‌گرم است و گیاهانی که در این فراورده استفاده شده است شامل زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی و اشق می‌باشد.

هشدار: توجه داشته باشید که از دست دادن بیش از ۵ کیلو وزن در ماه می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

Image result for ‫لاغری هزال‬‎



برچسب ها: خرید قرص هزال , قرص هزال , خرید قرص لاغری , قرص گیاهی لاغری , قرص ادیوس , خرید قرص ادیوس , خرید قرص مهزل , داروی لاغری قوی , قوی ترین داروی لاغری ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط