تماس با ما 09036552500 عشبه مغربی اصل 60 گرمی

مشخصات اصلی


قیمت: 60000 تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


http://attari.8n8.ir/upload/picture/photo_2018-08-31_17-37-21.jpg

اصلی درجه یک

خواص عشبه بیابانی چیست؟

عشبه بیابانی شامل تعداد زیادی از مواد شیمیایی گیاهی است که یک اثر مفید بر بدن انسان دارد مواد شیمیایی شناخته شده به عنوان ساپونین ممکن است به کاهش درد مفاصل و خارش پوست و همچنین از بین بردن باکتری کمک کند دیگر مواد شیمیایی ممکن است در کاهش التهاب و حفاظت از کبد از آسیب مفید باشد این مهم است که توجه داشته باشید مطالعات انسانی برای این ادعا انجام نشده و یا بسیار قدیمی هستند مطالعات اشاره شده در زیر روی اجزای فعال فردی در این گیاه، مطالعات سلول های فردی و یا برای مطالعات از موش استفاده می شود در حالی که نتایج بسیار جذاب هستند مطالعات انسانی برای حمایت از این ادعاها مورد نیاز است.
1. پسوریازیس

مزایای ریشه عشبه بیابانی برای درمان پسوریازیس در دهه پیش ثبت شده است یک مطالعه نشان داد عشبه بیابانی به طور چشمگیری سبب بهبود یافتن ضایعات پوستی در افراد مبتلا به پسوریازیس شده است محققان این فرضیه که یکی از استروئید اصلی عشبه بیابانی به نام sarsaponin است که قادر به اتصال به اندوتوکسین مسئول ضایعات در بیماران مبتلا به پسوریازیس است و آنها را از بدن حذف می کند.
2. آرتروز

عشبه بیابانی ضد التهابی قوی است این عامل آن را نیز یک درمان مفید برای بیماریهای التهابی مانند آرتریت روماتوئید و علل دیگر از درد مفاصل و تورم ناشی از نقرس می سازد.
3. سیفلیس

عشبه بیابانی فعالیت علیه باکتری های مضر و دیگر میکروارگانیسم ها که به بدن حمله کرده اند را نشان داده است هرچند که ممکن است به عنوان آنتی بیوتیک مدرن و روز و ضد قارچ نیز باشد از آن برای قرن ها در درمان بیماری های عمده مانند جذام و سیفلیس استفاده شده است سیفلیس یک بیماری مقاربتی است که توسط باکتری جذام رخ داده و یکی دیگر از عفونت های ویرانگر ناشی از باکتری است.
فعالیت ضد میکروبی عشبه بیابانی در مطالعات اخیر ثابت شده است یک مقاله روی فعالیت بیش از 60 ترکیب فنلی مختلف جدا شده از عشبه بیابانی وجود دارد محققان این ترکیبات را در برابر شش نوع از باکتری ها و قارچ تست کرده اند این مطالعه18 ترکیب دارای اثر ضد میکروبی در برابر باکتری و یکی در برابر قارچ را پیدا کرده است.
4. سرطان

یک مطالعه اخیر نشان داد که عشبه بیابانی خواص ضد سرطانی در رده های سلولی از انواع مختلف سرطان ها در موش داشت مطالعات بالینی در سرطان پستان و سرطان کبد نیز خواص ضد توموری عشبه بیابانی را نشان داده اند تحقیقات بیشتری مورد نیاز است تا مشخص شود ایا عشبه بیابانی می تواند در پیشگیری و درمان سرطان استفاده شود.
5. حفاظت از کبد

عشبه بیابانی نیز اثرات محافظتی را بر روی کبد نشان داده است تحقیقات انجام شده در موش ها با آسیب کبدی پیدا کرده است که ترکیبات سرشار از فلاونوئیدها از عشبه بیابانی قادر برعکس کرده آسیب به کبد و به عملکرد کبد در بهترین حالت آن کمک می کند.
6. بهبود زیست فراهمی سایر مکمل ها



عشبه بیابانی با عشبه بیابانی هند گیج کننده است عشبه بیابانی هند گاهی اوقات در آماده سازی عشبه بیابانی استفاده می شود اما مواد شیمیایی فعال همان عشبه بیابانی در جنس مارچوبه را ندارد.



استفاده در نوشیدنی آبجو
بهبود پسوریازیس و آرتروز
درمان سرطان
حفاطت از کبد

⛔️منع مصرف :بارداری



برچسب ها: خرید عشبه مغربی , اشبه , عشبه , اشبه مغربی , خواص اشبه , عکس اشبه , اولین عطاری اینترنتی ایران , قدیمی ترین عطاری ایران , خرید اشبه مغربی خشک ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط