تماس با ما 09036552500 پودر گلپر معطر سابیده مشهدی 200 گرمی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


پودر گلپر

گلپر یک گیاه کاملا ناشناس در بین ایرانیان می باشد در صورتی که اگر خواص آن را بیشتر بشناسید شاید گلپر را عضو ثابت سبد ادویه ای خود بکنید. از گلپر علاوه بر خواص تغذیه ای آن در صنایع داروسازی هم استفاده می شود. مزایای گلپر از فواید ضد نفح، بهبود سوءهاضمه و درمان سکسکه گرفته تا استفاده در صنایع دارویی، غذایی، معطرکننده ها و… کاربرد دارد.

خواص گلپر:

اولین خاصیت گلپر برای افرادی که دارای معده های ضعیف هستند مناسب می باشد. گلپر خاصیت ضد نفخ بالایی دارد به همین دلیل هنگام استفاده از باقاله از این ماده استفاده می شود. دانه های موجود در گلپر تقویت کننده معده می باشد و در هضم غذا کمک شایانی به افراد می کند.

خاصیت بعدی گلپر تاثیر آن روی شادابی و نشاط افراد می باشد. مصرف دم کرده ریشه آن باعث بهبود اعصاب و روان انسان می شود.

گلپر دارای آنتی اکسیدان می باشد و در مقابله با انواع سرطان و همچنین بیماری های عفونی و میکروبی تاثیرگذار می باشد.

خواص گلپر آنقدر زیاد است که نمی توان همه آن را در این جا بیان کرد. در اخرین تحقیقات ضماد گلپر همراه با موم و روغن برای درمان دردهای سیاتیکی، همراه با روغن زیتون برای درمان سیاهی و گودی دور چشمان و همچنین برای درمان بواسیر هم از ترکیب گلپر پخته شده همراه با سرکه و پوست انار استفاده می شود.

میتوانید گلپر رو به هر غذایی اضاف کنید تا دیگر دچار نفخ شدید معده و ورم معده نشوید


200 گرمی



برچسب ها: خرید اینترنتی ادویه , خرید گلپر , خرید ادویه گلپر , گلپر امسال , خواص چای گلپر , ادرس تمامی شعب عطاری , شعب عطاری خراسانی , خرید گلپر مشهدی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط