تماس با ما 09036552500 نمک صورتی سابیده خالص نیم کیلویی

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


  • تأمین مواد معدنی و مغذی بدن

نمک هیمالیا صورتی دارای 84 ماده معدنی کمیاب است و می تواند سدیم لازم را برای بدن تأمین کند. کلرید سدیم موجود در این نمک موجب رفع کم خوابی می شود. از آنجایی که نمک صورتی از نمک معمولی شورتر است، مقدار کمی از آن می تواند طعم مطبوعی به غذا داده و میزان مصرف نمک را پایین می آورد.

  • بهبود عملکرد دستگاه گوارش

نمک هیمالیا از نمک معمولی طبیعی تر بوده و فاقد مواد افزودنی است. سدیم موجود در این نمک به جذب اسیدهای آمینه، گلوکز و آب در بدن کمک می کند و با بهبود عملکرد دستگاه گوارش موجب جذب مواد مغذی بیشتر می شود.

  • آبرسانی به بدن و جلوگیری از مسمومیت با سدیم

افزودن مقداری کمی نمک صورتی به وعده های غذایی و نوشیدنی ها می تواند به جلوگیری از دهیدراته شدن بدن و برقراری تعادل مایعات کمک کند. به علاوه این نمک از ابتلا به بیماری هایپرناترمی یا مسمومیت با سدیم نیز جلوگیری می کند.

این بیماری زمانی رخ می دهد که سطح سدیم خون بسیار زیاد شده و بدن دچار کم آبی شود؛ از آنجایی که کریستال های نمک صورتی درشت تر از نمک معمولی است و طعم شورتری دارد، شما می توانید با مقدار کمی از آن غذا را طعم دار کرده و سدیم کمتری وارد بدن کنید.

  • حفظ رطوبت پوست

نمک هیمالیا صورتی موجب حفظ رطوبت پوست می شود و گزینه مناسبی برای رفع خستگی است. شما می توانید نصف فنجان نمک را در سه لیتر آب حل کرده و پاها را در آن قرار دهید. این کار موجب نرمی و لطافت پوست شده؛ همچنین در برطرف کردن خستگی و گرفتگی پاها نقش مؤثری دارد.

در ضمن می توانید با این محلول، استحمام کرده و از طریق جذب پوستی، مواد معدنی لازم برای بدن را تأمین کنید. مخلوط نمک صورتی و آب موجب آبرسانی و لطافت پوست می شود.

  • تسکین دردها

منیزیم و مواد معدنی موجود در نمک هیمالیا موجب رفع گرفتگی عضلات می شوند. شما می توانید بعد از ورزش و فعالیت های بدنی سخت، با محلول نمک صورتی و آب گرم استحمام کرده و این محلول را روی پوست ماساژ دهید؛ این کار باعث جذب مواد معدنی از طریق پوست و از بین رفتن گرفتگی عضلات شود.



برچسب ها: خرید نمک صورتی سابیده , خرید نمک صورتی سابیده شده , خرید نمک هیمالیا پودر شده , خرید پودر نمک صورتی , پودر نیم کیلویی نمک صورتی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط